忽然

我想到了

我應該是已經不在NUS的了

可是

我居然今天還能在這裡打字

Who can have this and who can expect this?

I am asking for something that I don't really deserve because I have not studied well.

Why should I worry about not being able to see them for the next one year, maybe?

'Cos we are all going separate way anyway at the end.

Just the end comes sooner.

I treasure these moments that we shared together and I'll not forget.

謝謝 菩薩賜給我這美好的半年

就算這是我能夠在NUS最美好的半年

我也會珍惜

儘管曾經有過錯誤的觀念

因為覺得孤單

我要快樂

快樂是自己給的

因為如果我們總是依賴別人給我們快樂

我們很少能得到我們想要的

我們期待的


或許就是這樣

我想得太多了

我會加油

對於something that I don't have any right to ask for,

I'll forget about it.

No exectation.

No, nothing.
arrow
arrow
    全站熱搜

    beautifulmind 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()