一次一次地跌倒

一次又一次地感覺到不同程度的痛

"好痛!" I felt.


一次又一次的痛
讓我更有力量提醒自己
我不能夠再跌倒了


一次又一次的痛
孕育了我更堅忍的意志力


一次又一次的痛
讓我更能精準地抓住正確走路的角度
更至於是能夠讓跑步加速的方法


更至於是怎樣程度的付出才能夠的達到我要的理想


"我的角度還不夠精準"

"我付出的努力還不夠多"

"我還是沒有100%把讀書這件事放在心上"



從以前不管是怎樣的種種程度

現在我已不願意再回想

我知道的是

從<A+奮鬥日記>到<死了都要考A>

到現在的我

又是另一個不同的層次



I am immersed in a pool of A.

A touches my pupil, 

and A flows into my noseril and fills my lung.

I can hardly breathe because there is no air, or to be exact, oxygen...

There are only As.

As.

As.

They are filled with my lungs, floating in my bllodstream which every single one of them finds its way to all parts of my body.

Every single cell... Everyone of them... A starts to consititute the smallest particle of my cells and hence my body.

Full of A. Constitute of A. Have A.

As if I'm alive because of A. Yes, I am.

With A, I survive. 呵呵~

I will survive.





arrow
arrow
    全站熱搜

    beautifulmind 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()